NAGRANIA WYKŁADÓW

III Ogólnopolskiej Konferencji dla Rodziców

JESTEM RODZICEM - WYBIERAM EMPATIĘ Jak towarzyszyć bliskim w rozwoju, aby więzi nie więziły?

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

XXI wiek przyniósł rodzicom i rodzinie wiele wyzwań, także tych, związanych z nowymi technologiami. Rewolucja technologiczna sprawia, że jesteśmy coraz bardziej skupieni na sobie i czasem popularne „selfie” zmienia się w „selfish”. Niejednoznaczne stały się granice pomiędzy fałszem i prawdą, pomiędzy normą a patologią. Żyjemy w świecie, w którym łatwo się pogubić. Towarzyszy nam nietrwałość, niepewność, poczucie chaosu i doraźności. Jak uporać się z „ponowoczesnością”, która utrudnia nam orientację w świecie? Jak w tym wszystkim zadbać o rodzinę, o budowanie wartościowych, bliskich relacji? Co możemy zrobić? Jak wśród ludzi być blisko? Tym refleksjom i pytaniom będzie poświęcony wykład.

Lekarz psychiatra i terapeuta, profesor nauk medycznych, autor wielu publikacji poświęconych funkcjonowaniu rodziny. Zabierał wielokrotnie głos na temat problemów, z jakimi borykamy się w rodzinach w czasach postmodernistycznych, także w obliczu pandemii.
Superwizor psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Były przewodniczący Sekcji Naukowej Psychoterapii oraz Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. W latach 2016-2019 był kierownikiem Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum. Szczególnie interesuje się terapią rodzin, postpsychiatrią oraz kulturowym kontekstem psychiatrii i psychoterapii.

Czas trwania nagrania: 45 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Dowiemy się, dlaczego nie jest możliwe uczenie dzieci uważności oraz jak możemy się dzielić uważnością z dziećmi i dawać im bezpieczną przestrzeń do tworzenia relacji i odkrywania naturalnego potencjału. Podczas spotkania Magda Kasprzyk opowie, czym jest umysł, w jaki sposób go straciliśmy we współczesnym świecie oraz jak wracać do jego naturalnej mocy – by korzystać z wewnętrznej mądrości i spokoju. Podzieli się swoimi doświadczeniami z pracy z dziećmi i nastolatkami podczas treningów uważności czy psychoterapii. Pokaże też, dlaczego warto wyjść z zajęć w budynku do lasu i ogrodu. Opowie o pionierskich grupach dzieci: QIGONG PANDA oraz LEŚNE PANDY, które chcą natury: ogrodu, lasu, świadomej pracy z umysłem i relacji w edukacji szkolnej – a po dniu zajęć odmawiają powrotu do tabletu, ukrywając się w stodole.

Psycholog, ukończyła 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne, superwizorka w Academy for Mindful Teaching, trenerka Safe & Sound Protocol (teoria poliwagalna). Od 2010 roku pracuje z dziećmi, a od 2016 z dorosłymi i rodzinami.

Współpracuje z Lisą Spiegel (IFS dla dzieci), Eline Snel (uważność dla dzieci) i Anną Biesiadą (superwizor Polskiej Federacji Psychoterapii). Popularyzuje wiedzę o pracy z umysłem dla dzieci, nastolatków i dorosłych, m.in. współprowadząc pierwszą polską stronę promującą uważność i trening Metodą Eline Snel© (facebook.com/UwagaToDziala) oraz współorganizując konferencję uWAŻNI DOROŚLI – uWAŻNE DZIECI.

Pracą z dziećmi pasjonuje się od zawsze. Kocha z nimi odkrywać naturalną moc umysłu. Więcej informacji: www.magdakasprzyk.pl

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Internet jest oceanem pozytywnych możliwości. Niestety, stał się także miejscem, w którym płynie strumień frustracji i złości, mogący dotknąć każdego z nas. Nadawcy krzywdzących, wirtualnych wypowiedzi mają poczucie bezkarności, które pozornie daje im szklany ekran smartfona. Już nie chodzi, jak kiedyś myśleliśmy, o poczucie anonimowości u hejterów, a raczej o styl bycia, sposób na zdobycie popularności, dzięki wulgarnemu prezentowaniu się w sieci.

Realizacja disschallenge dla wielu nastolatków stała się normą. Wirtualna „melina” wpycha się w naszą codzienność i może mieć duży wpływ na Twoje dziecko. Wykład ma na celu wskazać podłoża, konsekwencje i skalę zjawiska cyberprzemocy oraz pokazać, jak ważna jest edukacja medialna w profilaktyce niepożądanych zachowań u młodzieży w cyfrowym świecie. Nie musimy być bezradni. Warto znać i stosować narzędzia, mające na celu przeciwdziałanie cyberprzemocy.

Pedagog i psycholog z trenerskim doświadczeniem zawodowym w obszarze profilaktyki uzależnień, nowych mediów i przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Obecnie studentka seksuologii klinicznej na SWPS. W swojej praktyce zawodowej przeprowadziła kilka tysięcy godzin warsztatów, szkoleń, konsultacji skierowanych zarówno do osób dorosłych jak i do dzieci oraz młodzieży.

Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, psychologii na SWPS w Katowicach, ukończyła także studia Social Media & Content Marketing na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Wiek dojrzewania jest trudnym czasem, zarówno dla nastolatków, jak i ich rodziców. Dla wielu dorosłych usamodzielnianie się, bunt, poszukiwanie własnej tożsamości, wahania nastrojów są wyzwalaczami kryzysów. Wiele trudności w tym zakresie wzmocniła pandemia i nauczanie zdalne. Złość nie jest złą emocją, ale pod jej wpływem używamy argumentów krzywdzących i nieprawdziwych. „Świat jest tkaniną (…) złożoną ze słów” mówiła Olga Tokarczuk. Warto wiedzieć, jak działają słowa, których używamy i jakich słów warto się wystrzegać, jeśli chcemy mądrze dawać wsparcie, utrzymywać relacje i okazywać miłość „mimo wszystko”.

Pedagog, psychoterapeuta (1. stopień referencyjny), psychotraumatolog, interwent kryzysowy oraz nauczyciel. Ukończył studia podyplomowe m.in. z psychologii motywacji (Uniwersytet SWPS) i psychotraumatologii (Uniwersytet Gdański) oraz kilkaset godzin szkoleń w zakresie wsparcia i terapii. Absolwent amerykańskiego programu szkoleniowego ICISF w modelu indywidualnej i grupowej interwencji kryzysowej CISM, zalecanego przez ONZ. Szkolił się także na Uniwersytecie w Nowym Jorku, Utrechcie i Harvarda. Pracuje m.in. w punkcie interwencji kryzysowej, ośrodku opieki psychologiczno-psychoterapeutycznej (1. stopień referencyjny), telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Będąc rodzicami możemy świadomie dbać o to, by dzieci miały jak najmniej traum. Nie mamy wpływu na to, co czują nasze dzieci, ale mamy wpływ na to, jak im towarzyszymy. Możemy zrobić wiele, aby nie blokowały swoich uczuć, co nie jest równoznaczne ze zgodą na każde zachowanie dziecka. W tym celu modyfikujemy model SNO: Słyszę – Nazywam – Otwieram przestrzeń. Dzieci chcą być czasami TYLKO (i aż) zauważone w swoich emocjach, nie zawsze chcą szukać rozwiązań. To, o czym opowie Katarzyna Dworaczyk, wynika wprost z jej praktyki terapeutycznej IFS (Internal Family System – Model Wewnętrznej Rodziny) i pracy z traumą, z momentów, które dla jej klientek i klientów były trudne, nie poprzez rodzaj sytuacji, a właśnie poprzez poczucie bezradności, osamotnienia i deprecjonowania ich przeżywania.

Trenerka, mediatorka, mediatorka wewnętrzna, nieustannie poszukuje sposobów na to, aby ludzie rozumieli siebie nawzajem i siebie samych.
Od momentu, kiedy ponad dziesięć lat temu poznała Porozumienie bez Przemocy Marshalla Rosenberga, integruje je w swoim życiu; w pracy, na szkoleniach i w rodzinie. Po urodzeniu córki i zakończeniu procesu certyfikacji Mediatorki Sądowej w 2013, zebrała swoje doświadczenie z biznesu, połączyła z procesami, które poznała na warsztatach i stworzyła metodę SNO rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi. Od tego momentu współpracuje z przedszkolami, szkołami i instytucjami w całej Polsce, prowadząc warsztaty, wykłady i grupy praktyczne.
Oprócz pracy trenerskiej rozwija się w Systemie Wewnętrznej Rodziny, prowadzi warsztaty oraz asystuje na międzynarodowych treningach. Specjalizuje się w traumie międzypokoleniowej i ciężarach odziedziczonych.
Jest także autorką książek: Minimediacje z dziećmi. O dzieleniu się, docenianiu, przepraszaniu i świętowaniu, Minimediacje 2, Kim chciałaś być, gdy byłaś dzieckiem? Dzieckiem, Konflikty w rodzinie.
Razem z Agnieszką Pietlicką stworzyły w Poznaniu Fundację „Miejsce Ludzi”.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Autorka pierwszej w Polsce książki o rodzicielstwie bliskości – „Dziecko z bliska”- opowie o tym, co jest istotą RODZICIELSTWA BLISKOŚCI, w jaki sposób możemy budować z dziećmi relacje, które będą dla nich wsparciem na całe życie. Rodzicielstwo bliskości poszerza perspektywę – daje wiele możliwości interpretacji tego, co przeżywamy i podsuwa wiele rozwiązań. Łącząc różnorodne podejścia do wychowania, proponuje holistyczne spojrzenie na dziecko i całą rodzinę. Pomaga też postrzegać ludzi z perspektywy potrzeb, co wiele zmienia w rozumieniu tego, co się dzieje – zarówno u dzieci, jak i u rodziców.

Psycholog, od 1999 roku pomaga dzieciom i ich rodzicom radzić sobie w różnych sytuacjach. Udziela indywidualnych konsultacji w sytuacjach wątpliwości wychowawczych. Pomaga rodzicom w rozpoznawaniu wyzwań rozwojowych i podpowiada, jak wspierać dzieci przechodzące przez różne trudne dla nich sytuacje. Udziela pomocy rodzicom zagubionym w gąszczu obecnie dostępnych, często wzajemnie sprzecznych porad i zaleceń i pomaga im czerpać radość z rodzicielstwa i osiągać równowagę między potrzebami wszystkich członków rodziny. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz współpracuje z przedszkolami i szkołą Montessori. Doradza nauczycielom, pomaga im rozwijać się zawodowo, wspiera ich w kontaktach z rodzicami. Specjalizuje się w pracy w nurcie Rodzicielstwa Bliskości, a więc za podstawowy czynnik tworzący skuteczną opiekę rodzica nad dzieckiem uważa ich wzajemną relację. Jest autorką książek o nurcie Rodzicielstwie Bliskości, min.: Dziecko z bliska, Dziecko z  bliska idzie w światWięcej informacji: http://agnieszkastein.pl/

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ – IM WIĘCEJ NAGRAŃ DODASZ DO KOSZYKA, TYM WIĘKSZY ZYSKASZ RABAT

Twój koszyk jest pusty. Wybierz wykłady, które Cię interesują i dodaj je do koszyka klikając w zielony przycisk.

Jesteśmy istotami społecznymi i jak wiele ssaków stadnych, potrafimy komunikować się bez użycia mowy. Zarażamy się nawzajem zarówno wysokim napięciem, jak i spokojem, zarówno trudnymi, przykrymi emocjami, jak i tymi, które są przyjemne. Ten mechanizm, zwany potocznie rezonansem limbicznym, jest szczególnie silny w przypadku bliskich osób, zwłaszcza dziecka i dorosłego, który się nim opiekuje. Dlatego tak ważne jest, aby dorośli opiekunowie dzieci potrafili się regulować, czyli zarządzać swoim napięciem i energią tak, aby zadbać o swój dobrostan. To także niezbędny warunek dla dobrostanu dzieci.

Pracuje z mamami, które zmagają się ze stresem, złością, kryzysem i pomaga im odzyskać spokój i stworzyć piękną codzienność, a dzięki temu – wyposażyć dzieci w szczęśliwe dzieciństwo. Prowadzi szkolenia na ten temat, jest coachką, coachką kryzysową i mentorką, trenerką Akademii Pozytywnej Terapii Kryzysu i facylitatorką podejścia Self-Reg. Tworzy popularny blog DyleMatki.pl i jest autorką trzech książek o samoregulacji dla dzieci i dorosłych z serii “Self-Regulation”.

Ma różnorodne doświadczenia zawodowe – zanim zaczęła pomagać mamom, w „poprzednim życiu” była makroanalityczką i badaczką procesów gospodarczych w Narodowym Banku Polskim. Pracowała też jako nauczycielka akademicka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz w wymiarze naukowym w Uniwersytecie Alberta Ludwiga we Freiburgu w Niemczech.

Prywatnie jest żoną i mamą trzech synów w wieku 10, 8 i 5 lat.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

XXI wiek przyniósł rodzicom i rodzinie wiele wyzwań, także tych, związanych z nowymi technologiami. Rewolucja technologiczna sprawia, że jesteśmy coraz bardziej skupieni na sobie i czasem popularne „selfie” zmienia się w „selfish”. Niejednoznaczne stały się granice pomiędzy fałszem i prawdą, pomiędzy normą a patologią. Żyjemy w świecie, w którym łatwo się pogubić. Towarzyszy nam nietrwałość, niepewność, poczucie chaosu i doraźności. Jak uporać się z „ponowoczesnością”, która utrudnia nam orientację w świecie? Jak w tym wszystkim zadbać o rodzinę, o budowanie wartościowych, bliskich relacji? Co możemy zrobić? Jak wśród ludzi być blisko? Tym refleksjom i pytaniom będzie poświęcony wykład.

Lekarz psychiatra i terapeuta, profesor nauk medycznych, autor wielu publikacji poświęconych funkcjonowaniu rodziny. Zabierał wielokrotnie głos na temat problemów, z jakimi borykamy się w rodzinach w czasach postmodernistycznych, także w obliczu pandemii.
Superwizor psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Były przewodniczący Sekcji Naukowej Psychoterapii oraz Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. W latach 2016-2019 był kierownikiem Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum. Szczególnie interesuje się terapią rodzin, postpsychiatrią oraz kulturowym kontekstem psychiatrii i psychoterapii.

Czas trwania nagrania: 45 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Dowiemy się, dlaczego nie jest możliwe uczenie dzieci uważności oraz jak możemy się dzielić uważnością z dziećmi i dawać im bezpieczną przestrzeń do tworzenia relacji i odkrywania naturalnego potencjału. Podczas spotkania Magda Kasprzyk opowie, czym jest umysł, w jaki sposób go straciliśmy we współczesnym świecie oraz jak wracać do jego naturalnej mocy – by korzystać z wewnętrznej mądrości i spokoju. Podzieli się swoimi doświadczeniami z pracy z dziećmi i nastolatkami podczas treningów uważności czy psychoterapii. Pokaże też, dlaczego warto wyjść z zajęć w budynku do lasu i ogrodu. Opowie o pionierskich grupach dzieci: QIGONG PANDA oraz LEŚNE PANDY, które chcą natury: ogrodu, lasu, świadomej pracy z umysłem i relacji w edukacji szkolnej – a po dniu zajęć odmawiają powrotu do tabletu, ukrywając się w stodole.

Psycholog, ukończyła 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne, superwizorka w Academy for Mindful Teaching, trenerka Safe & Sound Protocol (teoria poliwagalna). Od 2010 roku pracuje z dziećmi, a od 2016 z dorosłymi i rodzinami.

Współpracuje z Lisą Spiegel (IFS dla dzieci), Eline Snel (uważność dla dzieci) i Anną Biesiadą (superwizor Polskiej Federacji Psychoterapii). Popularyzuje wiedzę o pracy z umysłem dla dzieci, nastolatków i dorosłych, m.in. współprowadząc pierwszą polską stronę promującą uważność i trening Metodą Eline Snel© (facebook.com/UwagaToDziala) oraz współorganizując konferencję uWAŻNI DOROŚLI – uWAŻNE DZIECI.

Pracą z dziećmi pasjonuje się od zawsze. Kocha z nimi odkrywać naturalną moc umysłu. Więcej informacji: www.magdakasprzyk.pl

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Internet jest oceanem pozytywnych możliwości. Niestety, stał się także miejscem, w którym płynie strumień frustracji i złości, mogący dotknąć każdego z nas. Nadawcy krzywdzących, wirtualnych wypowiedzi mają poczucie bezkarności, które pozornie daje im szklany ekran smartfona. Już nie chodzi, jak kiedyś myśleliśmy, o poczucie anonimowości u hejterów, a raczej o styl bycia, sposób na zdobycie popularności, dzięki wulgarnemu prezentowaniu się w sieci.

Realizacja disschallenge dla wielu nastolatków stała się normą. Wirtualna „melina” wpycha się w naszą codzienność i może mieć duży wpływ na Twoje dziecko. Wykład ma na celu wskazać podłoża, konsekwencje i skalę zjawiska cyberprzemocy oraz pokazać, jak ważna jest edukacja medialna w profilaktyce niepożądanych zachowań u młodzieży w cyfrowym świecie. Nie musimy być bezradni. Warto znać i stosować narzędzia, mające na celu przeciwdziałanie cyberprzemocy.

Pedagog i psycholog z trenerskim doświadczeniem zawodowym w obszarze profilaktyki uzależnień, nowych mediów i przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Obecnie studentka seksuologii klinicznej na SWPS. W swojej praktyce zawodowej przeprowadziła kilka tysięcy godzin warsztatów, szkoleń, konsultacji skierowanych zarówno do osób dorosłych jak i do dzieci oraz młodzieży.

Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, psychologii na SWPS w Katowicach, ukończyła także studia Social Media & Content Marketing na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Wiek dojrzewania jest trudnym czasem, zarówno dla nastolatków, jak i ich rodziców. Dla wielu dorosłych usamodzielnianie się, bunt, poszukiwanie własnej tożsamości, wahania nastrojów są wyzwalaczami kryzysów. Wiele trudności w tym zakresie wzmocniła pandemia i nauczanie zdalne. Złość nie jest złą emocją, ale pod jej wpływem używamy argumentów krzywdzących i nieprawdziwych. „Świat jest tkaniną (…) złożoną ze słów” mówiła Olga Tokarczuk. Warto wiedzieć, jak działają słowa, których używamy i jakich słów warto się wystrzegać, jeśli chcemy mądrze dawać wsparcie, utrzymywać relacje i okazywać miłość „mimo wszystko”.

Pedagog, psychoterapeuta (1. stopień referencyjny), psychotraumatolog, interwent kryzysowy oraz nauczyciel. Ukończył studia podyplomowe m.in. z psychologii motywacji (Uniwersytet SWPS) i psychotraumatologii (Uniwersytet Gdański) oraz kilkaset godzin szkoleń w zakresie wsparcia i terapii. Absolwent amerykańskiego programu szkoleniowego ICISF w modelu indywidualnej i grupowej interwencji kryzysowej CISM, zalecanego przez ONZ. Szkolił się także na Uniwersytecie w Nowym Jorku, Utrechcie i Harvarda. Pracuje m.in. w punkcie interwencji kryzysowej, ośrodku opieki psychologiczno-psychoterapeutycznej (1. stopień referencyjny), telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Będąc rodzicami możemy świadomie dbać o to, by dzieci miały jak najmniej traum. Nie mamy wpływu na to, co czują nasze dzieci, ale mamy wpływ na to, jak im towarzyszymy. Możemy zrobić wiele, aby nie blokowały swoich uczuć, co nie jest równoznaczne ze zgodą na każde zachowanie dziecka. W tym celu modyfikujemy model SNO: Słyszę – Nazywam – Otwieram przestrzeń. Dzieci chcą być czasami TYLKO (i aż) zauważone w swoich emocjach, nie zawsze chcą szukać rozwiązań. To, o czym opowie Katarzyna Dworaczyk, wynika wprost z jej praktyki terapeutycznej IFS (Internal Family System – Model Wewnętrznej Rodziny) i pracy z traumą, z momentów, które dla jej klientek i klientów były trudne, nie poprzez rodzaj sytuacji, a właśnie poprzez poczucie bezradności, osamotnienia i deprecjonowania ich przeżywania.

Trenerka, mediatorka, mediatorka wewnętrzna, nieustannie poszukuje sposobów na to, aby ludzie rozumieli siebie nawzajem i siebie samych.
Od momentu, kiedy ponad dziesięć lat temu poznała Porozumienie bez Przemocy Marshalla Rosenberga, integruje je w swoim życiu; w pracy, na szkoleniach i w rodzinie. Po urodzeniu córki i zakończeniu procesu certyfikacji Mediatorki Sądowej w 2013, zebrała swoje doświadczenie z biznesu, połączyła z procesami, które poznała na warsztatach i stworzyła metodę SNO rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi. Od tego momentu współpracuje z przedszkolami, szkołami i instytucjami w całej Polsce, prowadząc warsztaty, wykłady i grupy praktyczne.
Oprócz pracy trenerskiej rozwija się w Systemie Wewnętrznej Rodziny, prowadzi warsztaty oraz asystuje na międzynarodowych treningach. Specjalizuje się w traumie międzypokoleniowej i ciężarach odziedziczonych.
Jest także autorką książek: Minimediacje z dziećmi. O dzieleniu się, docenianiu, przepraszaniu i świętowaniu, Minimediacje 2, Kim chciałaś być, gdy byłaś dzieckiem? Dzieckiem, Konflikty w rodzinie.
Razem z Agnieszką Pietlicką stworzyły w Poznaniu Fundację „Miejsce Ludzi”.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Autorka pierwszej w Polsce książki o rodzicielstwie bliskości – „Dziecko z bliska”- opowie o tym, co jest istotą RODZICIELSTWA BLISKOŚCI, w jaki sposób możemy budować z dziećmi relacje, które będą dla nich wsparciem na całe życie. Rodzicielstwo bliskości poszerza perspektywę – daje wiele możliwości interpretacji tego, co przeżywamy i podsuwa wiele rozwiązań. Łącząc różnorodne podejścia do wychowania, proponuje holistyczne spojrzenie na dziecko i całą rodzinę. Pomaga też postrzegać ludzi z perspektywy potrzeb, co wiele zmienia w rozumieniu tego, co się dzieje – zarówno u dzieci, jak i u rodziców.

Psycholog, od 1999 roku pomaga dzieciom i ich rodzicom radzić sobie w różnych sytuacjach. Udziela indywidualnych konsultacji w sytuacjach wątpliwości wychowawczych. Pomaga rodzicom w rozpoznawaniu wyzwań rozwojowych i podpowiada, jak wspierać dzieci przechodzące przez różne trudne dla nich sytuacje. Udziela pomocy rodzicom zagubionym w gąszczu obecnie dostępnych, często wzajemnie sprzecznych porad i zaleceń i pomaga im czerpać radość z rodzicielstwa i osiągać równowagę między potrzebami wszystkich członków rodziny. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz współpracuje z przedszkolami i szkołą Montessori. Doradza nauczycielom, pomaga im rozwijać się zawodowo, wspiera ich w kontaktach z rodzicami. Specjalizuje się w pracy w nurcie Rodzicielstwa Bliskości, a więc za podstawowy czynnik tworzący skuteczną opiekę rodzica nad dzieckiem uważa ich wzajemną relację. Jest autorką książek o nurcie Rodzicielstwie Bliskości, min.: Dziecko z bliska, Dziecko z  bliska idzie w światWięcej informacji: http://agnieszkastein.pl/

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat

Jesteśmy istotami społecznymi i jak wiele ssaków stadnych, potrafimy komunikować się bez użycia mowy. Zarażamy się nawzajem zarówno wysokim napięciem, jak i spokojem, zarówno trudnymi, przykrymi emocjami, jak i tymi, które są przyjemne. Ten mechanizm, zwany potocznie rezonansem limbicznym, jest szczególnie silny w przypadku bliskich osób, zwłaszcza dziecka i dorosłego, który się nim opiekuje. Dlatego tak ważne jest, aby dorośli opiekunowie dzieci potrafili się regulować, czyli zarządzać swoim napięciem i energią tak, aby zadbać o swój dobrostan. To także niezbędny warunek dla dobrostanu dzieci.

Pracuje z mamami, które zmagają się ze stresem, złością, kryzysem i pomaga im odzyskać spokój i stworzyć piękną codzienność, a dzięki temu – wyposażyć dzieci w szczęśliwe dzieciństwo. Prowadzi szkolenia na ten temat, jest coachką, coachką kryzysową i mentorką, trenerką Akademii Pozytywnej Terapii Kryzysu i facylitatorką podejścia Self-Reg. Tworzy popularny blog DyleMatki.pl i jest autorką trzech książek o samoregulacji dla dzieci i dorosłych z serii “Self-Regulation”.

Ma różnorodne doświadczenia zawodowe – zanim zaczęła pomagać mamom, w „poprzednim życiu” była makroanalityczką i badaczką procesów gospodarczych w Narodowym Banku Polskim. Pracowała też jako nauczycielka akademicka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz w wymiarze naukowym w Uniwersytecie Alberta Ludwiga we Freiburgu w Niemczech.

Prywatnie jest żoną i mamą trzech synów w wieku 10, 8 i 5 lat.

Czas trwania nagrania: 30 min
Ważność nagrania: 12 miesięcy od momentu zakupu

W PAKIECIE TANIEJ
– dodaj do koszyka kilka nagrań i zyskaj rabat