Zapraszamy na webinar z dr. MARKIEM KACZMARZYKIEM:
Przychodzimy na świat zaprogramowani do łączności z innymi.
Deb Dana: Zakotwiczeni, Wyd. UJ, Kraków 2022
To spotkanie jest dla tych, którzy chcą bardziej rozumieć – siebie, dzieci oraz powody naszych różnych zachowań i szukać dróg do porozumienia. Jeśli jesteś rodzicem, lub pracujesz w przestrzeni edukacji i towarzyszysz młodym ludziom w ich rozwoju – ten webinar jest Ciebie.
Na spotkaniu dowiesz się:
Dlaczego proces wychowania warto oglądać z perspektywy neurobiologii?
Czym są synapsy społeczne i o czym decydują?
Dlaczego największe szanse na przetrwanie mają najżyczliwsi?
Co ma wspólnego struktura społeczna z naszą neurobiologią?
O czym mówi „prawo plemienia”?
Jak wykorzystać prawa neurobiologii do mądrego wspierania młodych i jednocześnie dbania o siebie?
Będzie też miejsce na pytania i refleksje uczestników spotkania.
A wszystkich, którzy są zainteresowani zdecydowanym pogłębieniem powyższych tematów, zapraszamy na grudniowe (16 grudnia) warsztaty stacjonarne z dr. Markiem Kaczmarzykiem.
skontaktuj się z nami tel. 731 231 741 mail: strefarozwoju@filomata.pl
wAŻNE INFORMACJE:
TO SPOTKANIE NIE BĘDZIE NAGRYWANE
Link z dostępem do webinaru w czasie rzeczywistym znajdą Państwo na naszej platformie szkoleniowej.
Certyfikat będzie do pobrania na naszej platformie, najpóźniej dwa dni po wydarzeniu.
iNWESTYCJA?
CENA REGULARNA
35 zł
Cena obejmuje:
dostęp do webinaru w czasie rzeczywistym
certyfikat uczestnictwa
RODZICE I PRACOWNICY FILOMATY
15 zł
Jeśli należysz do społeczności FILOMACKIEJ, napisz do nas (szkolenia@filomata.pl), że chcesz wziąć udział w webinarze w obniżonej cenie. Prześlemy do Ciebie kod rabatowy.
dr Marek Kaczmarzyk Profesor UŚ w grupie dydaktycznej
Nauczyciel i wykładowca, biolog, neurodydaktyk, autor wielu książek popularnonaukowych, podręczników i programów szkolnych, popularyzator nauki. Od roku 2000 kieruje Pracownią Dydaktyki na Wydziale Biologii Uniwersytetu Śląskiego, jest koordynatorem i autorem licznych projektów edukacyjnych dla młodzieży oraz dorosłych. Proponuje spojrzenie na edukację z perspektywy neuronauk. Specjalizuje się w zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania. Poprowadził setki szkoleń i wykładów, w których udział brało już kilkadziesiąt tysięcy nauczycieli i rodziców.