JAK SPRAWIĆ, ABY WYCHOWANIE NIE BYŁO PORAŻKĄ?
O perspektywie neurobiologii z synapsami społecznymi w roli głównej.

Zapraszamy na webinar z dr. MARKIEM KACZMARZYKIEM:

Przychodzimy na świat zaprogramowani do łączności z innymi.

Deb Dana: Zakotwiczeni, Wyd. UJ, Kraków 2022

To spotkanie jest dla tych, którzy chcą bardziej rozumieć – siebie, dzieci oraz powody naszych różnych zachowań i szukać dróg do porozumienia. Jeśli jesteś rodzicem, lub pracujesz w przestrzeni edukacji i towarzyszysz młodym ludziom w ich rozwoju – ten webinar jest Ciebie.

Na spotkaniu dowiesz się:

  • Dlaczego proces wychowania warto oglądać z perspektywy neurobiologii?
  • Czym są synapsy społeczne i o czym decydują?
  • Dlaczego największe szanse na przetrwanie mają najżyczliwsi?
  • Co ma wspólnego struktura społeczna z naszą neurobiologią?
  • O czym mówi „prawo plemienia”?
  • Jak wykorzystać prawa neurobiologii do mądrego wspierania młodych i jednocześnie dbania o siebie?

Będzie też miejsce na pytania i refleksje uczestników spotkania.

A wszystkich, którzy są zainteresowani zdecydowanym pogłębieniem powyższych tematów, zapraszamy na grudniowe (16 grudnia) warsztaty stacjonarne z dr. Markiem Kaczmarzykiem. 

KIEDY?

14 listopada 2023 r. (wtorek)

gODZINY WEBINARU

20.00 – 21.30

GDZIE?

online, na platformie ZOOM

MASZ PYTANIA?

skontaktuj się z nami
tel. 731 231 741
mail: strefarozwoju@filomata.pl

wAŻNE INFORMACJE:

  • TO SPOTKANIE NIE BĘDZIE NAGRYWANE
  • Link z dostępem do webinaru w czasie rzeczywistym znajdą Państwo na naszej platformie szkoleniowej.
  • Certyfikat będzie do pobrania na naszej platformie, najpóźniej dwa dni po wydarzeniu.

iNWESTYCJA?

CENA REGULARNA

35 zł

Cena obejmuje:

  • dostęp do webinaru w czasie rzeczywistym
  • certyfikat uczestnictwa

RODZICE I PRACOWNICY FILOMATY

15 zł

Jeśli należysz do społeczności FILOMACKIEJ, napisz do nas (szkolenia@filomata.pl), że chcesz wziąć udział w webinarze w obniżonej cenie. Prześlemy do Ciebie kod rabatowy.

Gościem webinaru będzie:

dr Marek Kaczmarzyk
Profesor UŚ w grupie dydaktycznej

Nauczyciel i wykładowca, biolog, neurodydaktyk, autor wielu książek popularnonaukowych, podręczników i programów szkolnych, popularyzator nauki. Od roku 2000 kieruje Pracownią Dydaktyki na Wydziale Biologii Uniwersytetu Śląskiego, jest koordynatorem i autorem licznych projektów edukacyjnych dla młodzieży oraz dorosłych. Proponuje spojrzenie na edukację z perspektywy neuronauk. Specjalizuje się w  zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania. Poprowadził setki szkoleń i wykładów, w których udział brało już kilkadziesiąt tysięcy nauczycieli i rodziców.